​​​אתר אינטרנט הוא חלק חשוב מאסטרטגיית ההפצה של כל מוסד סטטיסטי לאומי מודרני. עם הגידול במספר ובמגוון של צרכני הנתונים הסטטיסטיים, בדיקה שיטתית של אתר האינטרנט של הלמ"ס היום, היא יעד בפני עצמו במיזם זה. אתר האינטרנט יעמוד במרכז הפיתוח של אסטרטגיית ההפצה הכוללת של הלמ"ס.​

התוצאות הצפויות של הרכיב החמישי:

  • אסטרטגיית הפצה והסברה.
  • מנגנונים עבור ניטור מתמשך של שביעות רצון הצרכנים מן האתר.
  • מדריך לסוקרים.
  • ​תכנית לעיצובו מחדש של אתר הלמ"ס.
  • כללים לעדכון אתר הלמ"ס, כולל עדכון באמצעות קישור האתר אל מאגר הנתונים.​