תמונת דף
תקציר
על פי נתונים מנוכי העונתיות, סך המכירות של רשתות השיווק עלו במחצית
הראשונה של שנת 2007 ב- 4.1% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2006, ומכירות המזון - ב 1% .
על פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים אפריל- יוני 2007 נרשמה עלייה
של 5.5% במחירים קבועים בחישוב שנתי, בסך
כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, בהמשך לעלייה של 7.6% בשלושת החודשים ינואר-מרס 2007.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על
פי נתוני המגמה עלייה של 3.3% במחירים קבועים בחישוב שנתי בשלושת החודשים אפריל-יוני 2007, בהמשך לעלייה של 5.9% בשלושת החודשים ינואר-מרס
2007.
נתונים אלה, הנאספים
מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור
לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות
מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.