תמונת דף
תקציר
על פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים דצמבר 2006- פברואר 2007
נרשמה עלייה, במחירים קבועים, של 9% בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, בהמשך לעלייה
של 6.8% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2006.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על
פי נתוני המגמה עלייה, במחירים קבועים, של 5.1% בחישוב שנתי בשלושת החודשים דצמבר 2006-פברואר 2007, בהמשך לעלייה של 2.1% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר
2006.
נתונים אלה, הנאספים
מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור
לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ,
המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.