תמונת דף
תקציר
אוקטובר 2014 - מדד אמון הצרכנים בחודש אוקטובר עומד על 25%-, בדומה לחודש ספטמבר (25%-).
- בקרב אלה שאינם מועסקים מצביע ערך המדד, שעומד על 31%-, על פסימיות רבה יותר מזו של המועסקים, שאצלם עומד ערך המדד על 23%- [2].
- בקרב חסרי תעודת בגרות מצביע ערך המדד, שעומד על 32%-, על פסימיות רבה יותר מזו של בעלי תעודת בגרות או תעודה על תיכונית ומזו של בעלי תעודה אקדמית, שאצלם היה ערך המדד 22%- ו-21%- בהתאמה2.
- החל מיוני 2013, נצפית מגמת שיפור במדד אמון הצרכנים היחסי.
[2] ברמת מובהקות מקובלת של 95%.