תמונת דף
תקציר
יוני 2014- מדד אמון הצרכנים ומדד אמון הצרכנים היחסי מצביעים על שיפור בציפיות הפרטים לעומת חודש יוני אשתקד.[2] מדד אמון הצרכנים עומד על 24%-, לעומת 36%- ביוני 2013. מדד אמון הצרכנים היחסי עומד על 81%, לעומת 41% ביוני 2013.
- בקרב אלה שאינם מועסקים, ערך מדד אמון הצרכנים ביוני עומד על 29%-, ומצביע על פסימיות גבוהה מזו של המועסקים, שאצלם ערך המדד 22%-.2
- ערך מדד אמון הצרכנים ביוני בקרב חסרי תעודת בגרות, עמד על 29%-, והוא מצביע על פסימיות גבוהה יותר מזו של בעלי תעודה אקדמית, שאצלם היה ערך המדד 20%-.[2]
[2] ברמת מובהקות מקובלת של 95%.