תמונת דף
תקציר
אפריל 2014:
- מדד אמון הצרכנים ומדד אמון הצרכנים היחסי עלו בחודש אפריל והצביעו על שיפור בציפיות הפרטים לעומת חודש מרס[2]. מדד אמון הצרכנים עלה ל-22%- לאחר שבחודש מרס עמד על 26%-. מדד אמון הצרכנים היחסי עלה ל-90% לאחר שבחודש מרס עמד על 77%.
- השיפור המשמעותי ביותר מבין ארבעת המאזנים המרכיבים את מדד אמון הצרכנים חל במאזן המתייחס לשינוי הצפוי במספר המובטלים במדינה, אשר עלה בחודש אפריל לערך של 34%- לאחר שבמרס הוא עמד על [2] -42%.
- בקרב המועסקים מצביע מדד אמון הצרכנים באפריל על שיפור בציפיות לעומת חודש מרס – 20%- לעומת 26%-, בהתאמה2.
- ערך מדד אמון הצרכנים באפריל בקרב חסרי תעודת בגרות, שעמד על 30%-, מצביע על פסימיות רבה יותר מזו של בעלי תעודת בגרות או תעודה על תיכונית ומזו של בעלי תעודה אקדמית, שאצלם היה ערך המדד 19%- ו-16%-, בהתאמה 2 .
[2] ברמת מובהקות מקובלת של 95%.