תמונת דף
תקציר
- מדד אמון הצרכנים באוקטובר עומד על 9%- (בספטמבר 12%-).
- בקרב האוכלוסייה הערבית עומד ערך המדד על 17%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת האוכלוסייה היהודית[1], שאצלה ערך המדד הוא 7%-.
- בקרב אלה שאינם מועסקים עומד ערך המדד על 14%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת המועסקים, שאצלם ערך המדד הוא 7%-.
- מדד אמון הצרכנים במדינות אירופה: בגרמניה, אוסטריה והולנד ניתן להבחין במגמת שיפור. בממלכה המאוחדת ערך מדד אמון הצרכנים הוא שלילי החל מקיץ 2016. בצרפת, נצפית מגמת החמרה בחודשים האחרונים. במדינות סקנדינביה ערך המדד מוסיף להיות חיובי באוקטובר 2017 כמו בשנים הקודמות.
- באוקטובר 2017 עומד מדד אמון הצרכנים היחסי בישראל על 128 (בספטמבר 122).
[1] כולל גם נוצרים לא ערבים וחסרי סיווג דת.