תמונת דף
תקציר
- מדד אמון הצרכנים בנובמבר עומד על 11%- (באוקטובר 9%-).
- בקרב האוכלוסייה הערבית עומד ערך המדד על 24%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת האוכלוסייה היהודית[1], שאצלה ערך המדד הוא 8%-.
- בקרב אלה שאינם מועסקים עומד ערך המדד על 19%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת המועסקים, שאצלם ערך המדד הוא 7%-.
- מדד אמון הצרכנים במדינות אירופה: בגרמניה, אוסטריה והולנד ניתן להבחין במגמת שיפור. בממלכה המאוחדת ערך מדד אמון הצרכנים הוא שלילי החל מקיץ 2016. במדינות סקנדינביה ערך המדד מוסיף להיות חיובי בנובמבר 2017 כמו בשנים הקודמות.
- בנובמבר 2017 עומד מדד אמון הצרכנים היחסי בישראל על 125 (באוקטובר 128).
[1] כולל גם נוצרים לא ערבים וחסרי סיווג דת.