תמונת דף
תקציר
- מדד אמון הצרכנים בספטמבר עומד על 12%- בדומה לאוגוסט (11%- ).
- בקרב האוכלוסייה הערבית עומד ערך המדד על 25%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת האוכלוסייה היהודית[1], שאצלה ערך המדד הוא 9%-.
- בקרב אלה שאינם מועסקים עומד ערך המדד על 17%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת המועסקים, שאצלם ערך המדד הוא 8%-.
- מדד אמון הצרכנים במדינות אירופה:
- בגרמניה, אוסטריה והולנד ניתן להבחין במגמת שיפור.
- בממלכה המאוחדת ערך מדד אמון הצרכנים הוא שלילי החל מקיץ 2016.
- במדינות סקנדינביה ערך המדד מוסיף להיות חיובי בספטמבר 2017 כמו בשנים הקודמות.
- בספטמבר 2017 עומד מדד אמון הצרכנים היחסי בישראל על 122 (באוגוסט 124).
[1] כולל גם נוצרים לא ערבים וחסרי סיווג דת.