תמונת דף
תקציר
- מדד אמון הצרכנים בפברואר עומד על 16%- (בינואר 14%-) ומצביע על החמרה בציפיות הצרכנים, מאז חודש נובמבר 2016 (11%-).
- במאזן המתייחס לציפיות לגבי חסכון של משק הבית חלה החודש ירידה: ערכו עומד על 34%-, לאחר שבחודש הקודם עמד על 23%-.
- בקרב האוכלוסייה הערבית עומד ערך המדד על 24%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת האוכלוסייה היהודית[1], שאצלה ערך המדד הוא 14%-.
- ברוב מדינות ה-OECD שנבחנו, ערך מדד אמון הצרכנים הוא שלילי במהלך השנתיים האחרונות, למעט מדינות סקנדינביה שבהן ערך המדד מוסיף להיות חיובי בפברואר 2017 כמו בשנתיים הקודמות.
- בפברואר 2017 עומד מדד אמון הצרכנים היחסי על 108 ומצביע על החמרה בציפיות הצרכנים, מאז חודש נובמבר 2016 (121).
[1] כולל גם נוצרים לא ערבים וחסרי סיווג דת.