תמונת דף
תקציר
- מדד אמון הצרכנים באפריל עומד על 10%-, (במרץ 9%-).
- בקרב האוכלוסייה הערבית עומד ערך המדד על 30%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת האוכלוסייה היהודית[1], שאצלה ערך המדד הוא 5%-.
- במדינות אירופה: בגרמניה, אוסטריה והולנד ניתן להבחין במגמת שיפור. בממלכה המאוחדת ערך מדד אמון הצרכנים הוא שלילי החל מקיץ 2016. במדינות סקנדינביה ערך המדד מוסיף להיות חיובי באפריל 2018 כמו בשנים הקודמות.
- באפריל 2018 עומד מדד אמון הצרכנים היחסי בישראל על 124 (במרץ 128).
[1] כולל גם נוצרים לא ערבים וחסרי סיווג דת.