תמונת דף
תקציר
- מדד אמון הצרכנים ביוני עומד על 9%- (במאי 7%-).
- בקרב משקי הבית: המאזן לגבי ציפיות לחיסכון בשנה הקרובה הוא שלילי (16-) ומעיד על פסימיות. לעומת זאת, מאזן הציפיות לשינוי במצב הכלכלי בשנה הקרובה הוא חיובי מאז נובמבר 2015, ומעיד על אופטימיות זהירה (4).
- בעלי השכלה נמוכה פסימיים יותר מאשר בעלי השכלה גבוהה.
- בקרב האוכלוסייה הערבית עומד ערך המדד על 23%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת האוכלוסייה היהודית[1], שאצלה ערך המדד הוא 5%-.
- ביוני 2018 עומד מדד אמון הצרכנים היחסי בישראל על 129 (במאי 133).
[1] כולל גם נוצרים לא ערבים וחסרי סיווג דת.