תמונת דף
תקציר
- מדד אמון הצרכנים במאי עומד על 7%- (באפריל 10%-).
- בקרב אלה שאינם מועסקים עומד ערך המדד על 16%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת המועסקים, שאצלם ערך המדד הוא 3%-.
- בקרב האוכלוסייה הערבית עומד ערך המדד על 21%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת האוכלוסייה היהודית[1], שאצלה ערך המדד הוא 4%-.
- במדינות אירופה: בגרמניה, באוסטריה ובהולנד ניתן להבחין במגמת שיפור. בממלכה המאוחדת ערך מדד אמון הצרכנים הוא שלילי החל מקיץ 2016. במדינות סקנדינביה ערך המדד מוסיף להיות חיובי במאי 2018 כמו בשנים הקודמות.
- במאי 2018 עומד מדד אמון הצרכנים היחסי בישראל על 133 (באפריל 124).
[1] כולל גם נוצרים לא ערבים וחסרי סיווג דת.