תמונת דף
תקציר
- מדד אמון הצרכנים במרץ עומד על 9%-, בדומה לחודש שקדם לו.
- בקרב האוכלוסייה הערבית עומד ערך המדד על 24%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת האוכלוסייה היהודית[1], שאצלה ערך המדד הוא 6%-.
- בקרב אלה שאינם מועסקים עומד ערך המדד על 18%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת המועסקים, שאצלם ערך המדד הוא 5%-.
- במדינות אירופה: בגרמניה, אוסטריה והולנד ניתן להבחין במגמת שיפור. בממלכה המאוחדת ערך מדד אמון הצרכנים הוא שלילי החל מקיץ 2016. במדינות סקנדינביה ערך המדד מוסיף להיות חיובי במרץ 2018 כמו בשנים הקודמות.
- במרץ 2018 עומד מדד אמון הצרכנים היחסי בישראל על 128, בדומה לחודש הקודם.
[1] כולל גם נוצרים לא ערבים וחסרי סיווג דת.