תמונת דף
תקציר
- מדד אמון הצרכנים בפברואר עומד על 9%- (בינואר 10%-).
- בקרב האוכלוסייה הערבית עומד ערך המדד על 22%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת האוכלוסייה היהודית[1], שאצלה ערך המדד הוא 6%-.
- בקרב אלה שאינם מועסקים עומד ערך המדד על 15%- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת המועסקים, שאצלם ערך המדד הוא 6%-.
- במדינות אירופה: בגרמניה, אוסטריה והולנד ניתן להבחין במגמת שיפור. בממלכה המאוחדת ערך מדד אמון הצרכנים הוא שלילי החל מקיץ 2016. במדינות סקנדינביה ערך המדד מוסיף להיות חיובי בפברואר 2018 כמו בשנים הקודמות.
- בפברואר 2018 עומד מדד אמון הצרכנים היחסי בישראל על 128, בדומה לחודש הקודם.
[1] כולל גם נוצרים לא ערבים וחסרי סיווג דת.