תמונת דף
תקציר
במאי 2020 מדד אמון הצרכנים החדש עלה ל-14%-, לאחר הירידה החדה בערכו בחודשים מרץ (22%-) ואפריל (31%-).
שיפור ניכר חל בשניים מתוך ארבעת המאזנים המרכיבים את המדד: המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי במדינה בשנה הקרובה עלה ל-13%-, לאחר ירידות חדות במרץ (45%-) ובאפריל (54%-); והמאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה שעלה לערך חיובי של 5%, לאחר שצנח וקיבל ערכים שליליים בחודשים מרץ (15%-) ואפריל (19%-).
במאי 2020 מדד אמון הצרכנים היחסי החדש עלה ל-98, לאחר הירידה החדה בערכו בחודשים מרץ (63) ואפריל (29).