תמונת דף
תקציר
שימוש באינטרנט בקרב ישראלים בני 20 ומעלה בשנת 2020
קניות ברשת
45% השתמשו באינטרנט לצורך קניית מוצרים ושירותים ו-7.5% מכרו ברשת.
נשים וגברים קונים ברשת בשיעור דומה (45% ו-46%, בהתאמה), שיעור היהודים הקונים גבוה משיעור הערבים (51% ו-17%, בהתאמה).
60% מתושבי תל אביב-יפו קונים ברשת האינטרנט, 50% מתושבי חיפה ו-29% מתושבי ירושלים (43% יהודים).
58% מהישראלים שקונים ברשת האינטרנט קונים ביגוד, הנעלה ואביזרי אופנה, 53% קונים מזון כולל קניות בסופרמרקט, במסעדות או ברשתות שיווק.
46% מהנשים ו-34% מהגברים קונים באינטרנט בגלל שנוח לקנות מהבית;
35% מהגברים ו-27% מהנשים קונים בשל המחירים הזולים.
בנקאות וכספים ברשת
63% מהישראלים מצליחים לבצע פעולות בנקאיות באמצעות האינטרנט או מכשירים אוטומטיים שהבנקים מציעים, ללא עזרת פקיד. כשליש מהישראלים (31%) אינם מצליחים להשתמש בשירותים אלו.
39% מבני 20 ומעלה משתמשים באפליקציות להעברת כספים ברשת.