הנתונים הסטטיסטיים מתבססים על ההערכות הכלליות של אוכלוסיית בני 21 ומעלה לגבי המצב הכלכלי, ציפיות לשינויים במצב זה, ומידע על תכניות הקשורות לחיסכון ולביצוע רכישות גדולות.

מדד אמון הצרכנים המחושב מתוך הערכות אלו, תחום בטווח שבין מינוס 100 לבין פלוס 100 - ככל שהמדד קרוב יותר לגבול העליון, הוא מעיד על אופטימיות גדולה יותר בקרב הפרטים, וככל שהמדד קרוב יותר לגבול התחתון, הוא מעיד על פסימיות רבה יותר. כאשר המדד קרוב לאפס, מדובר בהיעדר ציפיות לשינוי במצב הקיים.

הנתונים כוללים גם את הציפיות לשינויים במדד המחירים לצרכן לצורך ניהול מדיניות מוניטרית, ומסייעים לזהות תפניות במשק לצורך מעקב אחרי מחזור העסקים. הם מיועדים לשמש את מקבלי ההחלטות במגזר העסקי ובמגזר הציבורי בבואם לבחון ולתכנן מדיניות עסקית וכלכלית. 

לשאלון הסקר...

נושאי משנה

Statistics {{'Subject_PersonalStatistics_BoardGenerator' | toResource }} {{'Subject_PersonalStatistics_BoardGenerator' | toResource }}

{{ 'Subject_MomentOfStats_Header' | toResource }}

{{ indy.CbsIndicatorsLastValue| moveMinus }} {{ 'Subject_MomentOfStats_DataToDate' | toResource }}{{getDateType(indy.CbsLastUpdate, indy.CbsIndicatorsMOBILE_Text)}} {{ 'Subject_MomentOfStats_DataToDate' | toResource }}{{ indy.CbsLastUpdate | toMonthNameAndYear }}

  • {{ indy.LinkTitle }}

UIResource.SubjectStatisticalTitle

{{'Subject_knasim_links' | toResource }}

{{'Subject_videos_links' | toResource }}

{{'Subject_pictures_links' | toResource }}