בסקר זה מנהלי חברות בישראל מעריכים את הביצועים העסקיים של החברה שלהם בחודש האחרון ואת הביצועים שלה בחודש הבא.

הסקר הוא איכותני: נכללות בו שאלות על עמדות והערכות אישיות של המנהלים, ולא נאספים בו נתונים כספיים וכמותיים.


מטרת הסקר היא לזהות תפניות במחזור העסקים במגזר העסקי ולחזות את כיווני התפתחותו.


מועד ביצוע

הסקר מבוצע בכל חודש.


מסגרת ומדגם

אוכלוסיית הסקר כוללת חברות שמועסקים בהן לפחות 5 שכירים ישראלים או עובדים מחו"ל (לפי דיווחי החברות למוסד לביטוח לאומי). נכללות חברות בענפי התעשייה, הבינוי, המסחר קמעוני, המלונאות והשירותים (שאינם מלונאות). מדגם הסקר כולל כ-1,600 חברות.


שיטת איסוף הנתונים

הנתונים נאספים באמצעות שאלון למילוי עצמי באינטרנט. במידת הצורך סוקרי הלמ"ס משלימים את הנתונים בריאיון טלפוני.